Calatorii indraznete

Avand in vedere ca vara nu este inca gata, dar totusi nu mai este nici asa mult pana la venirea toamnei, este momentul potrivit sa organizam o calatorie  cu scopul de a cunoaste si a descoperi locuri noi. Mereu mi-a placut sa calatoresc si inca ador asta, imi place sa vad locuri noi, peisaje superbe, sa intalnesc oameni frumosi, sa gust diverse mancaruri specifice fiecarei zone. Printr-o calatorie reusim sa ne imbogatim sufletul si mintea cu numeroase informatii si amintiri placute. In multe postari am prezentat diverse agentii de turism, dar cea care mi se pare cea mai “indrazneata” sa spun asa cred ca este  http://www.free-spirit.ro/ . De ce? Pentru ca doar intrand pe site-ul lor, datorita designului si pozelor cred eu, reusim sa ne imaginam o calatorie perfecta, in locuri pe care ochii nostri ar da orice sa le vada.

69316061 paradise-island-resort paradise-island-resort-11 ramada11

Cum citeaza si ei : “Lumea este o carte, iar cei care nu calatoresc nu pot citi decat o pagina din ea.” (Sf. Augustin) exact asta cred si eu si multe dintre voi sunt sigura. Ce mai imi place la site-ul lor? Ca pe langa faptul ca iti ofera oferte irezistibile, dar si iti prezinta locatia aleasa, practic te ajuta sa alegi ce ti s-ar potrivi mai bine. Printr-un simplu click in categoria Destinatii poti gasi tot ce vrei sa sti despre tara pe care vrei s ao vizitezi, cu tot cu toate locurile care merita vazute. Daca iti alegi o vacanta din categoria Sejururi sau City Break sigurat vei avea parte de zile superbe. Poti alege vacantele foarte ieftine In Bulgaria sau Croatia unde ofertele incep de la 9 euro!

FORTUNA-ISLAND-3 FORTUNA-ISLAND-2 Nu stiu ce faceti voi, dar eu cred ca ma pun sa imi aleg o vacanta sau sa strang bani pentru una! 🙂

Care este locul pe care va doriti sa il vizitati cel mai mult sau pe care l-ati vizitat deja si va placut foarte mult?

Leave a Reply

