Lumina din camera

Cand alegem sa ne mutam intr-o casa noua sau pur si simplu sa redecoram una dintre camere, pe langa faptul ca avem de ales culoarea peretilor, parchetul, mobila si multe alte detalii esentiale, avem de ales si ce fel de lumina ne dorim. Eu spun ca un corp de luminat mai special poate schimba intreaga camera. De ce? pentru ca sa zicem un candelabru mai mare va ajuta la luminarea camerei mult mai bine si ii va oferi anume umbre care la randul lor ofera incaperii o aura de mister sau chiar de caldura. De multe ori cand intru intr-o incapere frumos luminata ma uit la candelabru sau la alte surse de lumina si observ cat de frumoase sunt si cat de eficiente. Fiecare camera ar trebui sa fie luminata corespunzator si un candelabru cu design corespunzator camerei poate schimba foarte mult, mai ales sa ofere o eleganta aparte.

1023021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Smart Lighting ne ajuta in acest domeniu cu posibilitatea de a alege din gama lor larga de Lustre , Candelabre , Aplice si multe altele si de a le comanda chiar la noi acasa. Stim ca am scapat de o grija si primim si preturile mult mai bune, de producatori. Asa ca eu zic ca merita incercat. 🙂  De ce sa comandati online de la ei? Pentru ca e mai usor , nu te mai plimbi prin sute de magazine si poate cand gasesti ceva e ultima bucata expusa si aceea este uzata sau promotia respectiva afli ca s-a terminat chiar in ziua in care ai mers tu. Se pot intampla m,ulte, dar site-ul Smart lighting promite multe si eu zic ca se tin de cuvant si iti ofera cele mai bune si eficiente modele .In ultima vreme tot mi-am achizitionat diverse veioze, avand in vedere ca imi place sa am lumina buna si la masuta de toaleta si cand stau in pat si citesc si la birou.

banner4_romana1369117701519b14054533e banner21369117797519b146577700

Leave a Reply

