Bicicleta mea albastra

bcbb       Unul dintre hobby-urile mele este si plimbarea cu bicicleta.  Odata cu venirea verii, cand timpul imi permite si afara este frumos imi place sa fac plimbari lungi prin natura cu bicicleta mea albastra.  E mult mai sanatos sa faci miscare in aer liber si mai ales ca doar asa putem observa mai bine frumusetea naturii.  Pedalatul imi da o senzatie de bine si ma simt mult mai fericita dupa o asemenea plimbarea, iar somnul este mult mai odihnitor dupa efortul depus.

Multi dintre noi ar trebui sa foloseasca mai des bicicleta, avand in vedere ca este si mult mai ieftin si sanatos si ecologic.  Din pacate in multe localitati nu exista piste speciale pentru biciclete si plimbarea noastra linistita cu bicicleta poate deveni destul de periculoasa. 😦 De aceea trebuie sa avem mare grija pe unde circulam si sa ne asiguram ca avem la noi toate accesorile necesare.
xv

large

 

Pentru a va achizitiona o bicicleta noua si frumoasa va recomand site-ul Biciclop.ro din categoriile Biciclete de oras sau Cursiere , cum ar fi Koliken Turist 26 pe care o puteti vedea in poza de mai jos:

bicicleta_koliken_turist_26_barbati_kp_022_1 koliken_tourist_2

 

 

 

 

 

Cred ca majoritatea dintre noi, cand am fost mici am avut cel putin sansa de a invata sa mergem pe bicicleta si este o senzatie unica. Am putea sa o numim chiar “prima noastra masina”. O bicicleta poate fi foarte importanta in viata unui om, pentru ca inveti sa ‘conduci”, sa te uiti in fata , sa fi atent la traficul din jurul tau si sa fi raspunzator pentru faptele tale. A si in plus daca cumva se intampla sa cadem, sa ne ridicam mereu si sa incercam pana reusim sa mergem cu bicicleta aproape perfect. 🙂

Aveti o bicicleta? Va place sa va plimbati cu ea? La ce varsta ati invatat sa mergeti pe bicicleta? (Eu am invatat ppe 5-6 cred, nu mai stiu sigur si sincer nici nu mi-a placut prea mult pentru ca nu prea aveam echilibru:))

 

Leave a Reply

