Cumparam, vindem online

Cumparam sau nu online? Din punctul meu de vedere pe internet produsele arata mult mai bine si preturile sunt sigurat mult mai atragatoare insa nu stim sigur daca produsele sunt la fel ca si in descrierea, imaginea prezentata. Totusi ar trebui sa riscam si sa aflam, mai ales daca site-ul respectiv iti ofera transport gratuit si iti promite ca poti verifica continutul coletului, atunci clar povestea se schimba. Ne plac lucrurile noi, cumparam de multe ori din obisnuinta si dupa ce ajungem acasa ne dam seama ca nu prea aveam nevoie sau obiectul nu se potriveste cu nimic din ce aveam deja. Vine momentul cand se aduna prea multe lucruri inutile si am vrea sa le dam si cand mai si gasim cumparator sa ne indulceasca pierderea, parca renunti la el mai usor. 🙂

hhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

 

 

 

 

 

In acest post vreau sa vorbim despre site-ul tocmai.ro  . Mereu mi-a suras ideea de a da/vinde ce nu iti mai trebuie si mereu am fost impotriva aruncatului la gunoi a lucrurilor care mai stiam ca au o sansa “de supravietuire” . Asadar pe site-ul lor puteti achizitiona cosmetice, incaltamintehaine chiar noi de la persoane care au realizat ca nu au nevoie de asa ceva sau au primit ceva ce nu le era bun. Este unul dintre site-urile ca ofera transport gratuit si poti verifica continutul coletului la domiciul tau, dupa cum am scris si mai sus. Sunt sigura ca fiecare avem in dulap ceva ce am cumparat, primit si nu am purtat/folosit niciodata din pacate… Se intampla oricui si daca suntem si persoane strangatoare, banuiesc ca deja e casa plina de lucruri inutile, eu cam asa patesc ;)) .

18737870_118040495_1 2821710_1

 

 

 

 

 

 

 

 

17205121_1

 

 

 

 

 

 

 

 

Daca aveti nevoie de ceva ce stiti ca in magazine pretul este mult prea mare sau vreti doar sa vindeti lucruriile de care nu aveti nevoie, puteti incerca gratuit site-ul http://www.tocmai.ro .

Ati cumparat vreodata ceva de pe internet? Ce obisnuiti sa faceti cu lucrurile vechi? 🙂

Leave a Reply

