Cartea electronica versus cartea in formatul tiparit

Buna seara tuturor! Ce carte preferati? cea in formatul tiparit sau electronic? Eu intotdeauna am preferat cartea in formatul tiparit pentru simplul fapt ca o poti tine in mana, ca poti da la pagina urmatoare si poti simti, vedea cat mai ai de citit plus faptul ca imi place sa am cat mai multe carti noi in biblioteca mea , cred ca e o obsesie. ;)) Si cam in orice casa intri mereu vezi cateva rafturi pline de carti cu coperte colorate si diverse titluri interesante.

thumb (17) thumb

 

 

 

 

 

 

De multe ori raman in pana de idei cu ce as mai putea citi si daca merg intr-o librarie pur si simplu nu ma pot decide de aceea prefer sa le comand online de pe site-ul litera.ro .

In categoria cultura generala IQ230 gasiti clar cele mai interesante carti, din care cu siguranta ramanem cu ceva inteligent. Prefer aceste carti (pe langa acele romane de dragoste care ma fac sa cred ca iubirea trece si prin foc) pentru ca au o morala puternica, la finalul cartii reactia ta sigurat este: “viata mea se va schimba” “cum de nu am procedat asa inainte” “acum totul are logica” si asa mai departe. Eu una asa patesc de fiecare data…

1592 1821 dragostea_liebe_cvr_c1

 

 

De ce e o idee buna sa cumperi carti online? mai mult timp pentru tine si pe langa faptul ca poate libraria ii la cativa kilometri de casa ta, ca poate mergi pana acolo si nici nu gasesti ce vrei, iar preturile sigurat sunt mai mari. In acest caz, daca te regasesti in ce am spus mai sus te invit si pe tine sa iti comanzi cartile preferate online de pe litera.ro .

Sper sa aveti o noapte frumoasa si sa va bucurati de o carte savuroasa! 🙂 A si as fi foarte curioasa sa aflu care sunt cartile voastre preferate?! A si care este autorul vostru preferat?

http://www.litera.ro/index.php/noi-aparitii

P.s. Ce carte vi s-a parut cea mai impresionanta?

5 thoughts on “Cartea electronica versus cartea in formatul tiparit

  1. Intotdeauna am preferat sa ma retrag intr-un loc linistit,cu o cana de cacao calda,si o carte buna ❤
    Cartile preferate : Orice este scris de Agatha Christie ❤

    Like

Leave a Reply

