Dressing-ul de vara este cucerit de rochii

Buna! Intr-o zi calduroasa, cel mai ideal ar fi sa purtam o rochie vaporoasa, lejera, cu model floral in nuante deschise, calde si ele. Eu in fiecare vara, caut sa imi imbogatesc garderoba cu aceste rochii, care te fac sa zambesti doar prinvindu-le, inspirand frumusete, inocenta si fericire, parca iti aduc aminte de copilarie. Deja ma vad intr-o asemenea rochita, bucurandu-ma de frumoasa vara care parca incepe sa razbata norii! ❤

Vara aceasta mi-a venit in ajutor Carmencita! Gasiti pe site-ul lor rochite de vara superbe, in mii de modele, e greu sa alegi doar cateva. 🙂 Au super oferte, transport rapid si dupa cum va voi explica si mai jos garanteaza si retur gratuit in 10 zile de la primirea coletului.

Am ales pentru voi rochitele care mie mi-au placut cel mai mult din categoria Rochii de vara :

ImageImage

 

ImageImage

Si din Colectia noua unde sunt modele foarte dragute si accesibile la pret. Eu una m-am indragostit  de designul lor unic, fiind clar ca nu vezi peste tot acest design.

ImageImage

ImageImage

Rochiile au un design placut, mie mi-au placut foarte mult culorile alese. Comenzile de peste 200 de lei au transport gratuit, iar returul este si el gratuit in termen de 10 zile. Daca va incrieti la newsletter aveti si o reducere de 10% la orice comanda, deci spor la cumparaturi! Aveti toate motivele sa cumparati de la ei pentru ca au clar cele mai bune oferte si pretui accesibile. Sunt o firma serioasa si hainele lor sunt de o calitate foarte buna. Tot ei garanteaza si aceste lucruri avand in vedere ca ofera returul gratuit. ( eu nu cred ca o firma care ar vinde porcarii ar oferi returul gratuit sa se trezeasca cu toate hainutele inapoi ).

Care este rochita voastra preferata? Si ce culoare predomina, in aceasta vara, prin garderoba voastra?

P.s. De unde obisnuiti sa va cumparati rochitele?

2 thoughts on “Dressing-ul de vara este cucerit de rochii

Leave a Reply

