Hello summer!

large (6)
Buna, dragi cititori! Cred ca, cu toti am asteptat cu nerabdare venirea verii! 🙂 Eu obisnuiesc sa imi fac planuri pentru vara cu multe luni inainte, pentru a fi sigura ca nu imi irosesc timpul in acest sezon. Cand ne gandim la vara primele cuvinte care ne vin in minte sunt caldura, vacantele la mare, relaxarea, distractia, rochitele, briza marii, fructele si multe altele care ne induc o stare de bine.

large (3)

large (7)

La inceputul verii scriu o lista in agenda mea cu tot ce imi doresc sa fac, iar apoi doar bifez, adaugand uneori noi obiective. :)) Pentru a avea o vara superba eu va sfatuiesc sa traiti fiecare clipa, sa nu regretati nimic ce va face sa zambiti si sa profitati de fiecare sansa oferita.

O vara ideala pentru mine ar insemna sa ma mut la mare, sa locuiesc intr-o casuta pe plaja, alaturi de persoanele dragi. In fiecare dimineata sa vad cum rasare soarele din mare, ca mai apoi sa ma retrag sa imi continui somnul, pentru ca nu sunt o persoana foarte matinala. :)) Sa imi petrec intreaga zi pe plaja, sa respir acel aer perfect de mare, briza, sa inot printre valuri.

large (13)Pentru cei care vor sa traiasca experiente care sa le aduca mainte de copilarie  eu va recomand La tzara . De ce? Dupa cum v-ati dat seama este ceva nou ca idee de vacanta “de vis”, ceva ce multi dintre noi am trait cu multi ani in urma, iar acum bunici nu prea mai stau la tara. La tara este un concept unic si ca este singurul loc de langa Bucuresti care include activitati pentru toti membrii familiei. Toit ce trebuie sa faci este sa iti alegi activitatile : http://latzara.ro/animale/; http://latzara.ro/activitati-copii/; http://latzara.ro/activitati-parinti/ . Tot de la ei puteti lua si produse bio. si cu siguranta timpul petrecut la ei va fi foarte placut, avand in vedere ca au o multime de activitati.

Cum ar fi pentru voi o vara ideala? Astept raspunsurile voastre si va doresc sa aveti o zi frumoasa de vara! 🙂

3 thoughts on “Hello summer!

  1. Eu as prefera sa imi petrec vara la munte, e mai multa liniste, as citi pe balconul unei cabene la umbra unui brad imens 🙂

    Like

Leave a Reply

