Pink nailpolish

Miss Sporty~ Lasting colour up to 10 days, maxi brushImage

Am cumparat acest lac de unghii de cateva saptamani, dar doar acum l-am incercat :)Intradevar este o culoare puternica si care iese in evidenta, dar sincer mi-a placut mult rezultatul, insa nu stiu cate zile va rezista cu adevarat culoarea pe unghii:-?? Oja este usor de aplicat cu acea pensula mai groasa cu care din doua-trei miscari termini toata treaba. Dupa ce lacul sa uscat (destul de repede, zic eu), unghiile sunt foarte fine la atingere si daca aplici lacul de doua ori vor arata ca si cum ai avea unghii cu gel! 🙂 Aceste lacuri de la miss sporty se gasesc in foarte multe nuante, pentru orice stil, in foarte multe magazine. (eu mi le-am cumparat din DM)

ImageImage

 

Dupa cum vedeti sunt sidefate si ies in evidenta foarte usor , de acees trebuie sa avem mare grija cu ce ne imbracam.

Mereu am observat persoanele care folosesc pentru tinutele lor culori deschise, placute, care parca incalzesc si vremea de afara.

ImageImageImageImage

 

Pentru sezonul acesta de primavara merg perfect mai ales daca le asortam cu accesorii roz sau chiar haine. Rozul este o culoare plina de viata, feminina, placuta (mai ales rozul pal) deci ai toate motivele sa incerci sa o adaugi prin garderoba ta. 🙂

Sper ca va placut postarea si astept parerile voastre pro si contra! :**

Leave a Reply

